A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кошелівська гімназія №2
Хустської міської ради Закарпатської області

Правила роботи  для вчителів під час дистанційного навчання (березень 2022р.)

 

Правила роботи  для вчителів під час дистанційного навчання (березень 2022р.)

 

  1. Працювати на шкільній платформі G Suite for education за допомогою  

«Google Classroom», «Google Meet» (допоміжним є Viber).

 

  1. Дотримуватися розкладу уроків. Червоний колір  означає, що першого тижня 

(з 21.03 по 25.03) уроки проводяться онлайн, а чорний колір – уроки офлайн. Наступного  тижня (з 28.03 по 01.04) – навпаки і т.д.

  1. Робоче місце учителя  та учнів вдома в безпечному місці.

  2. Онлайн-уроки проводити з урахуванням вимог нового санітарного регламенту для шкіл: 

  • для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;

  • для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;

  • для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;

  • для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин.

 

 Онлайн-уроки  розпочинаються о 10.00 і можуть тривати менше хвилин. Після закінчення уроку ( протягом 2 хвилин) учні надсилають фото класної роботи вчителю. 

 

1 урок – початок о 10.00.

2 урок – початок о 11.00.

3 урок – початок о 12.00.

4 урок -початок о 13.00.

 

  1. У день проведення уроків, що заплановані асинхронно, до 09.00 год.  у класрумі вчителі розміщують завдання (відеопояснення учителя, посилання на відеоурок у ютубі, Всеукраїнській школі онлайн, презентація тощо), з тим, щоб учні самостійно змогли спланувати роботу протягом робочого дня. Не давати надмірних завдань для самопідготовки. 

 

  1. Важливим є чіткість розміщених завдань: що прочитати, законспектувати, створити, переглянути відео, куди і як надсилати виконані завдання, до якої години. 

  2. Усім учителям розмістити у Viber-групі з предмету код свого класу для можливості підключення до онлайн-уроку учнів та класних керівників.

  3. Класні керівники зобов’язані стежити за присутністю учнів на уроках, виконання ними навчальних завдань, а також надавати їм підтримку в освітньому процесі. 

10. Відсутність учня на онлайн - уроці учитель відмічає у класному журналі «н».

11. Класним керівникам додатково розробити прості інструкції, що допоможуть     

      дітям краще запам’ятати правила безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях.         

     Для наймолодших можна зробити візуальні інструкції. 

 

12. Практичному психологу проводити роботу з учнями щодо їх психоемоційного 

      здоров’я.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень